Brosjyre for å rekruttere

HomeDiverse

Brosjyre for å rekruttere

Karmøy brann- og redningsvesen har laget en brosjyre for å rekruttere nye deltidsmannskaper. Karmøy er landets største deltidskorps med 84 deltidsmannskaper fordelt på 5 brannstasjoner.

Brannsjef Tor Inge Henriksen sier dette om tiltaket:
–    Brosjyren er ett av våre virkemidler for å rekruttere nye deltidsmannskaper. Våre ca. 100 ansatte i Karmøy brann- og redningsvesen er våre øyne og ører i lokalsamfunnet for å finne nye mannskaper. I tillegg legger vi mye vekt på å være synlige på arrangementer for å vise hvem vi er og hva vi står for. Men det er viktig å tenke nytt også. Derfor er brosjyren ett nytt virkemiddel. Her informerer vi om hva det betyr å være deltidsbrannmann, hvor viktig dette er for samfunnet og hva det gir den deltidsansatte.
Henriksen er opptatt av man også henvender seg til arbeidsgiverne som må være positive hvis deres ansatte skal være deltidsmannskaper.
–    Vi ønsker å appellere til arbeidsgivere om viktigheten av deltidsmannskapene og hvilke gode effekter det kan ha både for lokalsamfunnet og for bedriften, sier Henriksen.

Leveres kostnadsfritt
Firmaet Profilmedia leverer kostnadsfritt brosjyren i opplag på 2500 stk pluss digital versjon av brosjyren som kan sendes ut via mail, web tilpasset utgave. I tillegg kommer en stillbildefilm med lyd som kan brukes i forbindelse med rekruttering, bedriftsbesøk, besøk hos barnehager/skoler, kinoreklame, infoskjermer på kjøpesentra etc. Dette leveres kostnadsfritt for etatene, da konseptet blir finansiert via annonser fra leverandører og samarbeidspartnere til de respektive kommunene.

Profilmedia AS ved Otto Chr. Trapness kan kontaktes på: 
Mob:    469 72 755
Tel:      69 87 70 00
Mail:    ot@profil-media.no
Web:    www.profil-media.no

COMMENTS